1 |
1098-CNF |
A Conversation Analysis of an Online EFL Speaking Class: Learners’ Collaboration in Focus |
سعید رنجبر |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
2 |
1071-CNF |
A Corpus-Based Analysis of Lexical Bundles in Medical Research Articles with a View to Evaluating Editing Effects |
سیمین ستارپور، آصف خلیلی، نگار حاجی زاده |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
3 |
1023-CNF |
A Distorted Image Of The Global Village: Revisiting Kachru's Model In International EFL Textbooks |
سید اسدالله اسدی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
4 |
1038-CNF |
A Movement from Student-Teachers to Expert-Teachers through Procedural Knowledge: A Case Study among Iranian EFL Teachers |
مسلم صادقی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
5 |
1102-CNF |
Analyzing the Readability Level of the Senior High School English Textbooks Used in Iran |
علیرضا صفائی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
6 |
1039-CNF |
A needs based approach to TPACK-informed curriculum development for pre-service EFL teachers: A case study of Frahangian Teacher Education University |
سجاد عسکری متین، Hamid Heydari |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
7 |
1043-CNF |
An Evaluation of English textbook “Vision 3”: Based on an Eclectic Checklist |
مائده زارعی، مائده فشی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
8 |
1083-CNF |
An Investigation into Public- and Private-Sector EFL Teacher’s PCK Subdomains |
فایزه شاهورانی، مصطفی آذری نوقابی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
9 |
1107-CNF |
Applying self-regulation in the flipped classroom to help enhance EFL learners’ knowledge of collocations |
اسحق اکبریان، فاطمه الیاسی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
10 |
1057-CNF |
A Qualitative Study to Explore Iranian EFL Instructors’ Techniques and Strategies in Teaching Idiomatic Expressions |
صادق زندی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
11 |
1103-CNF |
A Study of the Adequacy and Effectiveness of Persian Translations of Drug Leaflets According to House Model |
بیتا اسدی، مهران معماری، مرتضی امیرپور |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
12 |
1121-CNF |
Beliefs about English Language Proficiency: A Quan-Qual Study in Iranian EFL Context |
محمد پژوهش |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
13 |
1032-CNF |
Collaborative Reflective Practice in Empowering EFL Beginning Teachers |
Mohammad Hossein Arefian |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
14 |
1058-CNF |
Construction Grammar in Systemic Functional Linguistics; the case of Resultative Adjectives and Way Construction and their Intertextual Role in Prose Fiction |
حمیده نامی انرجان |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
15 |
1025-CNF |
Content Analysis of Prospect and Vision Series |
شقایق مجوزی، ملک احمد کرد |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
16 |
1019-CNF |
Covid-19: English Teachers’ Attitudes towards Technology and Online Instruction |
مائده قوام نیا، علی یگانه |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
17 |
1065-CNF |
Critical Thinking in EFL: A Lost Cause? |
سهیلا ویسی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
18 |
1008-CNF |
Cultivating Iranian EFL Learners’ Inter-language Pragmatic Comprehension Competence through Online Peer-Assessment: A Mixed-methods Study |
زینب عزیزی، افشین رضایی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
19 |
1033-CNF |
Demotivational Factors Affecting Iranian EFL Learners’ Oral Performance |
حسن بشیرنژاد، زهرا وفایی نژاد |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
20 |
1117-CNF |
Demystifying Perceptions of Teacher-trainers and Pre-Service Teachers Regarding Internship Modules of TEFL Program in Farhangian Teacher Education University |
فرخنده سادات احمدی، مهرداد امیری |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
21 |
1113-CNF |
Does the Order of Combining Structured Input and Output Tasks Make a Difference in the Interpretation and Production of Language Forms? The Case of English Causative Verbs |
جمیله راحمی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
22 |
1075-CNF |
Effects of Concurrent Group Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Pragmatic Competence: A Case of Requests and apologizes |
زینب ازادبخت |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
23 |
1090-CNF |
EFL Learners’ Collocational Errors in Speaking across Proficiency Levels: The Role of L1 Transfer Revisited |
کمیل جعفری سنکسرک |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
24 |
1030-CNF |
Emphasizing Emotional Perspectives in Collaborative Strategic Reading to Increase Motivation to Read |
سید حسن طالبی، علی امجدی، مبینا امجدی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
25 |
1119-CNF |
English as a Foreign Language Learners’ and Teachers’ Attitudes toward Corrective Feedback: A Mixed-Methods Study |
مریم سلیماتی، Zahra Aghazadeh |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
26 |
1004-CNF |
English Language Teacher Professional Identity: Exploring EFL Language Teachers’ and Teacher Educators' Views |
نسرین احمدیان، شهین واعظی، محبوبه تقی زاده |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
27 |
1069-CNF |
Examining Iranian EFL Students’ Attitudes and Learning Environment Perceptions Regarding Reality Pedagogy |
سید محمدرضا عادل، مریم عطایی تبار |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
28 |
1026-CNF |
Exploring EFL Teachers' Perceptions of Enacted Curriculum in Iran: Integrating Curriculum Development with Teacher Education |
مریم بهرامی، زهره محمدی زنوزق |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
29 |
1006-CNF |
Exploring the Effects of Critical Thinking and Brainstorming on Iranian EFL Learners’ Writing Skills in Online Classes |
افشین رضایی، زینب عزیزی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
30 |
1012-CNF |
Foregrounding Teachers’ Voices through Action Research in Foreign Language Curriculum Development |
سعید صفدری، رضا مبشرنیا، سعیده منصوری |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
31 |
1112-CNF |
Heutagogy in EFL teaching: facilitating and hindering factors |
محمدباقر خطیبی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
32 |
1101-CNF |
How Learning Analytics Measures and Supports Students’ Self-Regulative Learning in Virtual Classes: A Qualitative Study |
مکرمه بیات، محمد داودی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
33 |
1132-CNF |
Impact of Flipped Instruction on Teaching Grammar Azimeh Takrimi,PhD Assistant Professor, Farhangian University Fatemeh Najafi, TEFL Student, Farhangian University |
فاطمه نجفی، عظیمه تکریمی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
34 |
1142-CNF |
Integrating Effective Writing and Speaking Strategies into Lesson Plan of Vision Series in Iranian High Schools: An Experimental Study |
رقیه محمدپور |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
35 |
1141-CNF |
Investigating Iranian In-service and Pre-service EFL Teachers’ Immunity |
مجتبی مقصودی، پوریا ناصری نسب، فاطمه صفائی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
36 |
1116-CNF |
Investigating the Significance of Syntactic and Semantic Knowledge in the Prediction of Reading Comprehension across Varying Proficiency Levels |
Zahra Aghazadeh، Maryam Soleimani |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
37 |
1126-CNF |
Iranian EFL learners’ perceptions of online assessment |
Parisa Abdolrezapour |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
38 |
1064-CNF |
Iranian EFL Teachers' attitude toward applying Flipped Teaching Model in English Language Institute |
حکیمه شاهرخی مهر |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
39 |
1014-CNF |
Iranian EFL Teachers' Percetions of Online Teaching: A Quantitative Research |
نفیسه یزدان پور |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
40 |
1067-CNF |
Iranian EFL Teachers’ Performance and Perspectives on the First Day of Class |
Ali Mansouri |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
41 |
1091-CNF |
Iranian EFL Teachers’ Understanding of PCK: Voices from Pre-service and In-service Teachers |
fatemeh kazemkhah، Behzad Ghonsooly |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
42 |
1097-CNF |
Motivating Junior High School Students to Learn English Grammar Through Games |
میثم فردی شکراب |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
43 |
1104-CNF |
Motivation for Reading English as a Foreign Language: A Psychometric Measurement Study with Iranian High School Students in Grades 11 and 12 |
مجید سلطانی مقدم، سعید نورزاده |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
44 |
1028-CNF |
Multicultural or Localized Curriculum: A Comparative Analysis for the High School TEFL Syllabus of Iran and Indonesia |
مازیار صفرنژاد، زهره محمدی زنوزق |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
45 |
1111-CNF |
On the effectiveness of providing acquisition support to Iranian elementary EFL learners |
راضیه یوسفی یگانه |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
46 |
1148-CNF |
On The Relationship Between EFL Teachers' Self-Regulation and Their Professional Development |
وحیده سادات واحدی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
47 |
1108-CNF |
On the Relationship between Interactive Virtual Assessment and Reading Fluency of Iranian EFL Learners |
علی همتی، نوذر قیصری |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
48 |
1018-CNF |
Phenomenological study of students' lived experiences about the challenges of learning English in schools from the perspective of Persian language students |
محمدرضا تبادار |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
49 |
1031-CNF |
Practical Recommendations for English Language Teachers’ Professional Development; Challenges to be Tackled. |
فهیمه سادات حسینی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
50 |
1013-CNF |
Pre-service Teachers’ Beliefs about Their Imagined Identity: An Ethnographic Inquiry |
ناصر جنانی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
51 |
1005-CNF |
Pre-Service Teachers’ Knowledge and Perceptions of Teaching Collocations to EFL Learners |
معصومه صفری، محبوبه تقی زاده |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
52 |
1120-CNF |
Preservice Teachers’ Motivations to Become Teachers: An Investigation and Scale Development Within Self-Determination Theory |
محمد پوهش |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
53 |
1095-CNF |
Reading Strategy Instruction and Vocabulary Pre-teaching: A Study on High School EFL Learners’ Reading and Vocabulary Development |
ساناز کریمی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
54 |
1084-CNF |
Students’ Perception of Utilizing WhatsApp as an E-Learning Tool in English Teaching |
ساناز کریمی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
55 |
1096-CNF |
Teachers’ Perceptions and Students’ Preferences about Error Correction in Virtual Speaking Classes: a Qualitative Study |
مکرمه بیات، محمد علی رباط جزی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
56 |
1002-CNF |
Teaching for Cross-language Transfer in the Eyes of Iranian EFL Teachers Javad Fallahi University of Mazandaran Javad_fallahi2016@gmail.com 09384749933 |
جواد فلاحی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
57 |
1085-CNF |
Textbook Evaluation of “Prospect 3” An Evaluation of the Iranian Junior High School English textbook |
محمد مهدی مطهرنیا |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
58 |
1054-CNF |
The Differential Effect of Iranian English Institutes' EFL Teachers' Pedagogical Content Knowledge on Teaching Reading Section of IELTS |
افسانه خانعلی زاده |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
59 |
1089-CNF |
The Effectiveness of the Four Communicative Tasks in Improving the English Speaking Proficiency: a Case of Farhangian University |
مهران معماری، Bita Asadi Golmankhane |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
60 |
1078-CNF |
The Effect of Computer-Based Scaffolding on Phonemic Awareness of Young EFL Learners |
میترا شایان فر |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
61 |
1106-CNF |
The Effect of EFL Learners’ Exposure to Linguistic Landscape on English Language Learning: An Interview Study |
مهدی عبدالهی رشید، جواد کیاحیرتی، لیلی زمانی بختیاروند |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
62 |
1029-CNF |
The effect of explicit and implicit teaching of culture shock on improving Iranian EFL learners' cultural competence |
مریم بهرامی، محمد حشمدار |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
63 |
1062-CNF |
The Effect of Games on learning Concrete and Abstract Words in Iranian Elementary EFL Learners |
الهه امیری میشکی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
64 |
1053-CNF |
The Effect of Implementation of Gamification and Simulation Approaches to Iranian High School Students' Engagement and ESL Speaking Development |
علی بارجانی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
65 |
1131-CNF |
The Effect of Language Teachers' Management Style on Students' Self-confidence, L2 Motivation, and Willingness to Communicate: Pedagogical Practice under Scrutiny |
مقداد شکوهی شورمستی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
66 |
1009-CNF |
The Effect of Machine Translation on EFL Learners’ Motivation, Vocabulary Learning and Retention |
کتایون اسکویی، وحید رضا میرزاییان |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
67 |
1044-CNF |
The effect of sleep quality on the Second Language Learning of the Middle School and Highschool students in the classroom. |
میلاد رندی کرج |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
68 |
1114-CNF |
The Effect of Teaching by Flipped Learning on Reading Comprehension of Iranian High School Grade-12 Students |
نوذر قیصری، نوذر قیصری، علی همتی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
69 |
1020-CNF |
The Effects of Aural and Written Vocabulary Instruction on Second Language Listening Comprehension |
فاطمه ناساری، حسین بزرگیان |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
70 |
1082-CNF |
The effects of input-based and output-based tasks on Iranian EFL learners’ vocabulary recall and retention |
زهره دهاقانی نیکو، امیر سرکشیکیان، نرجس اشعری تبار |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
71 |
1099-CNF |
The effects of L1 Reading Strategies, L2 Proficiency, and L2 Reading Anxiety on L2 Reading Comprehension |
سیده سپیده ضیاپور احمدی، سید حسن طالبی، حسین بزرگیان |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
72 |
1149-CNF |
The Impact of Lexical Syllabus Approach versus Project Based Approach on Reading Comprehension among Iranian Intermediate EFL Learners |
مریم کمرئی، فائزه نعمتی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
73 |
1068-CNF |
Theoretical and Methodological Challenges of Researching Test-Taking Strategies in Technology-Assisted Language Assessment |
تیمور رحمتی کلهسرائی، Andrew Cohen، کریم صادقی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
74 |
1017-CNF |
The Predictive Power of Iranian EFL Learners’ Technological Pedagogical Content Knowledge and Technostress for Their Narrative Writing Performance |
مبینا احمدی، ناتاشا پوردانا |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
75 |
1077-CNF |
The Relationship between Iranian EFL learners’ Speaking Strategy Use and their Motivation: A Correlational Study |
محمد اسماعیل نصرآبادی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
76 |
1076-CNF |
The Relationship between Iranian EFL Teachers' Critical Thinking and the Type and Frequency of Those Teachers’ Questions at the Intermediate Level |
مریم محمدی سوری، محمود رضا مرادیان |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
77 |
1063-CNF |
The Relationships between Iranian EFL Teachers' Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK), Teaching Satisfaction, and Technostress |
غزل بدیعی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
78 |
1144-CNF |
The Role of L1 Reading Ability (Cognitive Aspect), L2 Proficiency (Linguistic Aspect), L2 Motivation to Read (Positive affective aspect) in L2 Reading Comprehension |
زهرا قاسمی، سید حسن طالبی، مجتبی مقصودی |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
79 |
1130-CNF |
The Role of Pre-service English Teachers’ Reflection in their Pedagogical Practice: Lessons Learned from MA Students of TEFL |
مقداد شکوهی شورمستی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
80 |
1045-CNF |
The role of teachers’ perception and experience in the mismatch between curriculum design and curriculum implementation; a case study of teaching writing in practical work |
Javad Sarvi، زهره محمدی زنوزق |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |
81 |
1049-CNF |
The Study of the Effectiveness of Smart Drugs on Language Learning: the Myth or Reality |
فاطمه خزلی، مسعود هاشمی، هستی رادپور |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
82 |
1134-CNF |
Using COVID-19 to enhance future online curriculum delivery to Pre-service English teachers: An Iranian case study |
عظیمه تکریمی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
83 |
1010-CNF |
When Writing Goes Frustrating and Enthusiasm Turns Pale. …. Does Creativity Work for Ameliorating Learners' Performances at Intermediate Level? : A Case Study |
جمشید مشهدی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
84 |
1061-CNF |
هم سنجی تاثیر بهره گیری از تدبیریادیار شعر دبیر-ساخت، با فراگیری سنتی، بر یادسپاری و یادیاری خرده مهارتها ی زبان یازدهم نیمه حضوری |
حسن سلمانی، منصوره جعفری |
چکیده برای ارائه پذیرفته شده است |