کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1098-CNF A Conversation Analysis of an Online EFL Speaking Class: Learners’ Collaboration in Focus سعید رنجبر چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
2 1071-CNF A Corpus-Based Analysis of Lexical Bundles in Medical Research Articles with a View to Evaluating Editing Effects سیمین ستارپور، آصف خلیلی، نگار حاجی زاده چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
3 1023-CNF A Distorted Image Of The Global Village: Revisiting Kachru's Model In International EFL Textbooks سید اسدالله اسدی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
4 1038-CNF A Movement from Student-Teachers to Expert-Teachers through Procedural Knowledge: A Case Study among Iranian EFL Teachers مسلم صادقی چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
5 1102-CNF Analyzing the Readability Level of the Senior High School English Textbooks Used in Iran علیرضا صفائی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
6 1039-CNF A needs based approach to TPACK-informed curriculum development for pre-service EFL teachers: A case study of Frahangian Teacher Education University سجاد عسکری متین، Hamid Heydari چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
7 1043-CNF An Evaluation of English textbook “Vision 3”: Based on an Eclectic Checklist مائده زارعی، مائده فشی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
8 1083-CNF An Investigation into Public- and Private-Sector EFL Teacher’s PCK Subdomains فایزه شاهورانی، مصطفی آذری نوقابی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
9 1107-CNF Applying self-regulation in the flipped classroom to help enhance EFL learners’ knowledge of collocations اسحق اکبریان، فاطمه الیاسی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
10 1057-CNF A Qualitative Study to Explore Iranian EFL Instructors’ Techniques and Strategies in Teaching Idiomatic Expressions صادق زندی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
11 1103-CNF A Study of the Adequacy and Effectiveness of Persian Translations of Drug Leaflets According to House Model بیتا اسدی، مهران معماری، مرتضی امیرپور چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
12 1121-CNF Beliefs about English Language Proficiency: A Quan-Qual Study in Iranian EFL Context محمد پژوهش چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
13 1032-CNF Collaborative Reflective Practice in Empowering EFL Beginning Teachers Mohammad Hossein Arefian چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
14 1058-CNF Construction Grammar in Systemic Functional Linguistics; the case of Resultative Adjectives and Way Construction and their Intertextual Role in Prose Fiction حمیده نامی انرجان چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
15 1025-CNF Content Analysis of Prospect and Vision Series شقایق مجوزی، ملک احمد کرد چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
16 1019-CNF Covid-19: English Teachers’ Attitudes towards Technology and Online Instruction مائده قوام نیا، علی یگانه چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
17 1065-CNF Critical Thinking in EFL: A Lost Cause? سهیلا ویسی چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
18 1008-CNF Cultivating Iranian EFL Learners’ Inter-language Pragmatic Comprehension Competence through Online Peer-Assessment: A Mixed-methods Study زینب عزیزی، افشین رضایی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
19 1033-CNF Demotivational Factors Affecting Iranian EFL Learners’ Oral Performance حسن بشیرنژاد، زهرا وفایی نژاد چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
20 1117-CNF Demystifying Perceptions of Teacher-trainers and Pre-Service Teachers Regarding Internship Modules of TEFL Program in Farhangian Teacher Education University فرخنده سادات احمدی، مهرداد امیری چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
21 1113-CNF Does the Order of Combining Structured Input and Output Tasks Make a Difference in the Interpretation and Production of Language Forms? The Case of English Causative Verbs جمیله راحمی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
22 1075-CNF Effects of Concurrent Group Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Pragmatic Competence: A Case of Requests and apologizes زینب ازادبخت چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
23 1090-CNF EFL Learners’ Collocational Errors in Speaking across Proficiency Levels: The Role of L1 Transfer Revisited کمیل جعفری سنکسرک چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
24 1030-CNF Emphasizing Emotional Perspectives in Collaborative Strategic Reading to Increase Motivation to Read سید حسن طالبی، علی امجدی، مبینا امجدی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
25 1119-CNF English as a Foreign Language Learners’ and Teachers’ Attitudes toward Corrective Feedback: A Mixed-Methods Study مریم سلیماتی، Zahra Aghazadeh چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
26 1004-CNF English Language Teacher Professional Identity: Exploring EFL Language Teachers’ and Teacher Educators' Views نسرین احمدیان، شهین واعظی، محبوبه تقی زاده چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
27 1069-CNF Examining Iranian EFL Students’ Attitudes and Learning Environment Perceptions Regarding Reality Pedagogy سید محمدرضا عادل، مریم عطایی تبار چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
28 1026-CNF Exploring EFL Teachers' Perceptions of Enacted Curriculum in Iran: Integrating Curriculum Development with Teacher Education مریم بهرامی، زهره محمدی زنوزق چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
29 1006-CNF Exploring the Effects of Critical Thinking and Brainstorming on Iranian EFL Learners’ Writing Skills in Online Classes افشین رضایی، زینب عزیزی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
30 1012-CNF Foregrounding Teachers’ Voices through Action Research in Foreign Language Curriculum Development سعید صفدری، رضا مبشرنیا، سعیده منصوری چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
31 1112-CNF Heutagogy in EFL teaching: facilitating and hindering factors محمدباقر خطیبی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
32 1101-CNF How Learning Analytics Measures and Supports Students’ Self-Regulative Learning in Virtual Classes: A Qualitative Study مکرمه بیات، محمد داودی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
33 1132-CNF Impact of Flipped Instruction on Teaching Grammar Azimeh Takrimi,PhD Assistant Professor, Farhangian University Fatemeh Najafi, TEFL Student, Farhangian University فاطمه نجفی، عظیمه تکریمی چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
34 1142-CNF Integrating Effective Writing and Speaking Strategies into Lesson Plan of Vision Series in Iranian High Schools: An Experimental Study رقیه محمدپور چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
35 1141-CNF Investigating Iranian In-service and Pre-service EFL Teachers’ Immunity مجتبی مقصودی، پوریا ناصری نسب، فاطمه صفائی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
36 1116-CNF Investigating the Significance of Syntactic and Semantic Knowledge in the Prediction of Reading Comprehension across Varying Proficiency Levels Zahra Aghazadeh، Maryam Soleimani چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
37 1126-CNF Iranian EFL learners’ perceptions of online assessment Parisa Abdolrezapour چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
38 1064-CNF Iranian EFL Teachers' attitude toward applying Flipped Teaching Model in English Language Institute حکیمه شاهرخی مهر چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
39 1014-CNF Iranian EFL Teachers' Percetions of Online Teaching: A Quantitative Research نفیسه یزدان پور چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
40 1067-CNF Iranian EFL Teachers’ Performance and Perspectives on the First Day of Class Ali Mansouri چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
41 1091-CNF Iranian EFL Teachers’ Understanding of PCK: Voices from Pre-service and In-service Teachers fatemeh kazemkhah، Behzad Ghonsooly چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
42 1097-CNF Motivating Junior High School Students to Learn English Grammar Through Games میثم فردی شکراب چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
43 1104-CNF Motivation for Reading English as a Foreign Language: A Psychometric Measurement Study with Iranian High School Students in Grades 11 and 12 مجید سلطانی مقدم، سعید نورزاده چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
44 1028-CNF Multicultural or Localized Curriculum: A Comparative Analysis for the High School TEFL Syllabus of Iran and Indonesia مازیار صفرنژاد، زهره محمدی زنوزق چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
45 1111-CNF On the effectiveness of providing acquisition support to Iranian elementary EFL learners راضیه یوسفی یگانه چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
46 1148-CNF On The Relationship Between EFL Teachers' Self-Regulation and Their Professional Development وحیده سادات واحدی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
47 1108-CNF On the Relationship between Interactive Virtual Assessment and Reading Fluency of Iranian EFL Learners علی همتی، نوذر قیصری چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
48 1018-CNF Phenomenological study of students' lived experiences about the challenges of learning English in schools from the perspective of Persian language students محمدرضا تبادار چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
49 1031-CNF Practical Recommendations for English Language Teachers’ Professional Development; Challenges to be Tackled. فهیمه سادات حسینی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
50 1013-CNF Pre-service Teachers’ Beliefs about Their Imagined Identity: An Ethnographic Inquiry ناصر جنانی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
51 1005-CNF Pre-Service Teachers’ Knowledge and Perceptions of Teaching Collocations to EFL Learners معصومه صفری، محبوبه تقی زاده چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
52 1120-CNF Preservice Teachers’ Motivations to Become Teachers: An Investigation and Scale Development Within Self-Determination Theory محمد پوهش چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
53 1095-CNF Reading Strategy Instruction and Vocabulary Pre-teaching: A Study on High School EFL Learners’ Reading and Vocabulary Development ساناز کریمی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
54 1084-CNF Students’ Perception of Utilizing WhatsApp as an E-Learning Tool in English Teaching ساناز کریمی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
55 1096-CNF Teachers’ Perceptions and Students’ Preferences about Error Correction in Virtual Speaking Classes: a Qualitative Study مکرمه بیات، محمد علی رباط جزی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
56 1002-CNF Teaching for Cross-language Transfer in the Eyes of Iranian EFL Teachers Javad Fallahi University of Mazandaran Javad_fallahi2016@gmail.com 09384749933 جواد فلاحی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
57 1085-CNF Textbook Evaluation of “Prospect 3” An Evaluation of the Iranian Junior High School English textbook محمد مهدی مطهرنیا چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
58 1054-CNF The Differential Effect of Iranian English Institutes' EFL Teachers' Pedagogical Content Knowledge on Teaching Reading Section of IELTS افسانه خانعلی زاده چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
59 1089-CNF The Effectiveness of the Four Communicative Tasks in Improving the English Speaking Proficiency: a Case of Farhangian University مهران معماری، Bita Asadi Golmankhane چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
60 1078-CNF The Effect of Computer-Based Scaffolding on Phonemic Awareness of Young EFL Learners میترا شایان فر چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
61 1106-CNF The Effect of EFL Learners’ Exposure to Linguistic Landscape on English Language Learning: An Interview Study مهدی عبدالهی رشید، جواد کیاحیرتی، لیلی زمانی بختیاروند چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
62 1029-CNF The effect of explicit and implicit teaching of culture shock on improving Iranian EFL learners' cultural competence مریم بهرامی، محمد حشمدار چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
63 1062-CNF The Effect of Games on learning Concrete and Abstract Words in Iranian Elementary EFL Learners الهه امیری میشکی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
64 1053-CNF The Effect of Implementation of Gamification and Simulation Approaches to Iranian High School Students' Engagement and ESL Speaking Development علی بارجانی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
65 1131-CNF The Effect of Language Teachers' Management Style on Students' Self-confidence, L2 Motivation, and Willingness to Communicate: Pedagogical Practice under Scrutiny مقداد شکوهی شورمستی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
66 1009-CNF The Effect of Machine Translation on EFL Learners’ Motivation, Vocabulary Learning and Retention کتایون اسکویی، وحید رضا میرزاییان چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
67 1044-CNF The effect of sleep quality on the Second Language Learning of the Middle School and Highschool students in the classroom. میلاد رندی کرج چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
68 1114-CNF The Effect of Teaching by Flipped Learning on Reading Comprehension of Iranian High School Grade-12 Students نوذر قیصری، نوذر قیصری، علی همتی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
69 1020-CNF The Effects of Aural and Written Vocabulary Instruction on Second Language Listening Comprehension فاطمه ناساری، حسین بزرگیان چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
70 1082-CNF The effects of input-based and output-based tasks on Iranian EFL learners’ vocabulary recall and retention زهره دهاقانی نیکو، امیر سرکشیکیان، نرجس اشعری تبار چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
71 1099-CNF The effects of L1 Reading Strategies, L2 Proficiency, and L2 Reading Anxiety on L2 Reading Comprehension سیده سپیده ضیاپور احمدی، سید حسن طالبی، حسین بزرگیان چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
72 1149-CNF The Impact of Lexical Syllabus Approach versus Project Based Approach on Reading Comprehension among Iranian Intermediate EFL Learners مریم کمرئی، فائزه نعمتی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
73 1068-CNF Theoretical and Methodological Challenges of Researching Test-Taking Strategies in Technology-Assisted Language Assessment تیمور رحمتی کله‌سرائی، Andrew Cohen، کریم صادقی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
74 1017-CNF The Predictive Power of Iranian EFL Learners’ Technological Pedagogical Content Knowledge and Technostress for Their Narrative Writing Performance مبینا احمدی، ناتاشا پوردانا چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
75 1077-CNF The Relationship between Iranian EFL learners’ Speaking Strategy Use and their Motivation: A Correlational Study محمد اسماعیل نصرآبادی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
76 1076-CNF The Relationship between Iranian EFL Teachers' Critical Thinking and the Type and Frequency of Those Teachers’ Questions at the Intermediate Level مریم محمدی سوری، محمود رضا مرادیان چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
77 1063-CNF The Relationships between Iranian EFL Teachers' Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK), Teaching Satisfaction, and Technostress غزل بدیعی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
78 1144-CNF The Role of L1 Reading Ability (Cognitive Aspect), L2 Proficiency (Linguistic Aspect), L2 Motivation to Read (Positive affective aspect) in L2 Reading Comprehension زهرا قاسمی، سید حسن طالبی، مجتبی مقصودی چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
79 1130-CNF The Role of Pre-service English Teachers’ Reflection in their Pedagogical Practice: Lessons Learned from MA Students of TEFL مقداد شکوهی شورمستی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
80 1045-CNF The role of teachers’ perception and experience in the mismatch between curriculum design and curriculum implementation; a case study of teaching writing in practical work Javad Sarvi، زهره محمدی زنوزق چکیده برای ارائه پذیرفته شده است
81 1049-CNF The Study of the Effectiveness of Smart Drugs on Language Learning: the Myth or Reality فاطمه خزلی، مسعود هاشمی، هستی رادپور چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
82 1134-CNF Using COVID-19 to enhance future online curriculum delivery to Pre-service English teachers: An Iranian case study عظیمه تکریمی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
83 1010-CNF When Writing Goes Frustrating and Enthusiasm Turns Pale. …. Does Creativity Work for Ameliorating Learners' Performances at Intermediate Level? : A Case Study جمشید مشهدی چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
84 1061-CNF هم سنجی تاثیر بهره گیری از تدبیریادیار شعر دبیر-ساخت، با فراگیری سنتی، بر یادسپاری و یادیاری خرده مهارتها ی زبان یازدهم نیمه حضوری حسن سلمانی، منصوره جعفری چکیده برای ارائه پذیرفته شده است