نشست ستاد استانی همایش بین المللی زبان انگلیسی
28 فروردین 1401
نشست ستاد  استانی همایش بین المللی زبان انگلیسی

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و با حضور اعضای ستاد استانی همایش بین المللی در سالن کنفرانس مدیریت امور پردیس های استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر جوادی بورا معاون هماهنگی استان در خصوص اقداماتی که تاکنون در ارتباط با همایش بین المللی صورت گرفته و ادامه فرایند کار در بخش کمیته های مختلف توضیحاتی را ارائه کردند. همچنین یادآور شدند فرایند مباحث مالی و سیاستهای کلی بودجه از اسناد بالا دستی اخذ و به استانها ابلاغ می شود در سال جدید هنوز تفاهم نامه بودجه ریزی عملیاتی، نهائی نشده است.

دکتر بادله دبیر اجرائی همایش:

با توجه به سطح همایش و کمبود امکانات سالن همایش استان، بهتر است برر روی تغییر مکان برگزاری بحث و تبادل نظر شود. پیشنهاد می شود از مرکز امام علی(ع) بابلسر در اولین فرصت بازدید به عمل آید و در صورت مناسب بودن سالن اجتماعات آن، با انجام مکاتبات لازم اداری، برای مکان برگزاری نهائی شود. مورد مهم دیگر هم بحث تامین اعتبارات مورد نیاز همایش می باشد با توجه به امکان حضوری بودن برنامه سخنرانان کلیدی همایش و مدرسین کارگاه ها، تامین هزینه های ایاب و ذهاب و اسکان اساتید، یکی از دغدغه های ستاد می باشد و نیاز به رایزنی در سطح مدیریتی دارد.

دکتر خطیبی دبیر علمی همایش:

با توجه به اهمیت همایش و لزوم برنامه ریزی درست و مطلوب جهت برگزاری حضوری همایش، از کمیته پشتیبانی تقاضا می شود هماهنگی های لازم را به عمل آورد. لازم بذکر است از بهترین های حال حاضر کشور در حوزه آموزش زبان انگلیسی،  به عنوان سخنرانان کلیدی و برگزارکننده کارگاه، برای این همایش دعوت کردیم و بعد از تایید استعلامات امور بین الملل و حراست، در سایت همایش اعلام خواهد شد. با توجه به رایزنی های به عمل آمده آقای دکتر حسین نساجی از کانادا جهت حضور در همایش اعلام آمادگی کردند. و آقای دکتر فرهادی نیز به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی بصورت آنلاین ارائه خواهند داشت. برای بقیه اساتید نیز با توجه به حضوری بودن برنامه ها، می بایست تمهیدات ایاب و ذهاب و اسکان را فراهم کرد.

حاج آقا عرب معاون مالی و اداری و امور دانشجویی پردیس دکتر شریعتی و دبیر کمیته پشتیبانی همایش:

در ارتباط با بحث پشتیبانی این اطمینان را میدهیم که تمامی امکانات موجود مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز نسبت به تجهیز سالن همایش و تامین امکانات مورد نیاز اقدام خواهد شد و هماهنگی لازم نیز با سایر کمیته ها برای برگزاری هر چه مطلوب تر این همایش به عمل خواهد آمد.

دکتر بشیرنژاد معاون آموزشی و پژوهشی پردیس دکتر شریعتی و دبیر کمیته آموزش همایش بین المللی :

با توجه به تجربه ای که مرکز امام علی بابلسر در برگزاری کنفرانس ها و همایش ها دارد، به نظر میرسد گزینه مناسبی برای مکان برگزاری همایش باشد. و تجربه همایش های پیشین نشان می دهد که مکان برگزاری نیز به بازنگری دراد.

آقای دکتر خدادادی رئیس اداره حراست استان:

 در خصوص تسریع در اعلام نتیجه استعلام سخنرانان و مدرسین کارگاه های همایش، پیگیری های لازم از سوی حراست استان، با حراست دفتر مرکزی حراست به عمل خواهد آمد.

 

 

 

آقای صالح پور رئیس اداره مالی استان:

در خصوص مباحث مالی علاوه بر ضرورت انجام مکاتبات لازم از سوی واحد پژوهش استان، پیگیری های مهمتر از طریق امور مالی استا با امور مالی سازمان مرکزی انجام خواهد شد.  ضمن اینکه با علام مسئولین واحد مالی سازمان مرکزی ، پرداخت های مربوط به هزینه ایاب و ذهاب  میهمانان خارج از کشوز  از طریق سازمان مرکزی انجام خواهد شد.

آقای دکتر اسلامی راد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در بخش پایانی این نشست به جمع بندی مباحث مطرح شده پرداختند. و اشاره کردند:

در خصوص مکان برگزاری همایش با مسئولین مرکز امام علی(ع) بابلسر و مسئولین سازمان مرکزی رایزنی در اسرع وقت رایزنی خواهد شد. همچنین ضمن تلاش برای تامین اعتبار مورد نیاز این همایش در صورت نیاز با مسئولین حوزه معاونت پژوهش و معاونت مالی سازمان مرکزی جلسات حضوری خوهیم داشت. به منظور صدور مجوز حضور سخنرانان و مدرسین کارگاه های همایش نیز با امور بین الملل سازمان و دفتر مرکزی حراست مکاتبات لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر میرشجاعی دبیر کمیته روابط عمومی همایش بین المللی:

با توجه به اینکه در سنوات گذشته استقبال خوبی از طرف فرهنگیان برای ارسال مقالات در همایش صورت گرفت و امسال نیز با عنایت به بین المللی بودن همایش، پیش بینی می شود استقبال خوبی صورت گیرد، پیشنهاد می شود با اداره کل آموزش و پرورش جهت اخذ کد دوره ضمن خدمت برای کارگاهها مکاتبات لازم به عمل آید.

خانم ابوطالبی مسئول پژوهش مدیریت امور پردیس های استان و دبیر کمیته هماهنی همایش:

بیش 13 کمیته شامل کمیته اجرائی، کمیته علمی ، کمیته برنامه ریزی و هماهنگی، کمیته آموزش، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته مالی، کمیته روابط عمومی و تبلیغات، کمیته فناوری و سمعی و بصری، کمیته پذیرش و تشریفات، کمیته دانشجوئی، کمیته حفاظت، کمیته نظارت و کمیته امور بین الملل... برای برگزاری هر چه باشکوهتر این همایش تشکیل شده و شرح وظایف هر یک از کمیته ها نیز تدوین شده است. بزودی در نشستی با حضور همه اعضای کمیته ها، ابلاغ عوامل صادر خواهد شد.